Benieuwd naar onze andere opdrachtgevers?

De weg naar sponsorsucces rijdt sneller&makkelijker als je de volgende som voor ogen houdt:   Gesponsorde+ Sponsor = SUCCES!!  Want alleen als beide partijen voordeel hebben bij de samenwerking en deze voordelen kristalhelder benoemen, ontstaat een duurzaam sponsorship met resultaat! De Kunst is natuurlijk die voordelen te vinden.

Dat en nog veel meer weet je als je de Workshop Sponsoring van Bruin&Londema volgt. Naast de basisprincipes van sponsoring komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • wat zijn redenen voor sponsors om jouw organisatie te sponsoren?
  • hoe speel ik handig op die redenen in?
  • welke projecten lenen zich het beste voor sponsoring?
  • hoe maak ik een sponsorplan?
  • hoe benader ik de mogelijke sponsor met als target: maximaal resultaat?
  • wat zijn passende originele tegenprestaties?
  • 10 Gouden DO’s!

Na die theoretische start ga je met je medecursisten aan de slag. Je schrijft een sponsorvoorstel, maakt een omgevingsanalyse van te benaderen bedrijven en presenteert een ‘elevator pitch’. Als jij morgenochtend van de 1e t/m 8e etage in de lift staat met een kansrijke sponsor, dan zeg jij snel en doeltreffend welke resultaten die sponsor boekt door met jou in zee te gaan!

Tijdsduur: 2 dagdelen van 9.30-12.30u en van 13.30-16.30u

Voor wie: Personen die bij musea, culturele instellingen, maatschappelijke of sociale instellingen of Goede Doelen organisaties verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling & uitvoering van duurzame sponsorships.

Prijs: op aanvraag.